Tilaus- ja toimitusehdot

Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat Kantoliinakaupan (Bansku Oy, 2666598-3) ja yksityisen kuluttajan välistä kauppaa asiakkaan tilatessa Kantoliinakauppa.fi -verkkokaupasta tai sähköpostin välityksellä manner-Suomeen.

Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

Tilaaminen ja toimitus

Tuotteita voi tilata verkkokaupan ostoskorin kautta.

Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti Matkahuollon pakettina. Pienikokoiset tuotteet on mahdollista saada myös kirjetoimituksina. Tilaukset voidaan myös noutaa kotipuodista Kuopion keskustasta.

Matkahuollon Lähipaketin välityksellä toimitettavat paketit toimitetaan asiakkaan valitsemaan Matkahuollon noutopisteeseen, joka voi olla esimerkiksi K-market, R-kioski tai Matkahuollon toimipiste. Matkahuollon Kotipaketit toimitetaan vastaanottajalle kotiin, kuljettaja sopii toimitusajan puhelimitse ennen toimitusyritystä.

Paketit lähetetään pääsääntöisesti kahden arkipäivän kuluessa maksun kirjautumisesta.

Tilaukset on myös mahdollista noutaa kotipuodista Kuopion keskustasta. Kotipuotinoudoista sovitaan erikseen sähköpostitse ja yleensä noutoajat ajoittuvat pääsääntöisesti ilta-aikoihin.

Toimituskulut

Matkahuolto XXS-paketti 4,90 €
Matkahuolto Lähellä -paketti 6,90 €
Matkahuolto Kotipaketti 12,90 €
Posti kirjelähetys 3,50 €

Yli 150 € tilaukset toimitamme maksutta Lähellä-pakettina.

FOR INTERNATIONAL ORDERS PLEASE ASK QUOTE BY EMAIL

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

Maksutavat

Verkkomaksut: käytössäsi on suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Mobilepay: Voit maksaa Mobilepay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta.

Pivo: Käyttoehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayddoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Jousto lasku ja osamaksu on suomalainen palvelu, jolla teet ostokset nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 €/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 €/kk ja 19,90 %:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30-3000 € ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoko Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:
Visma Pay, Paybyway Oy (y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tuotepalautukset ja -vaihdot

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Koska tykkäämme että palautushommat hoidetaan mahdollisimman nopeasti, tarjoamme normaalihintaisille Matkahuollon kautta toimitetuille tuotteille maksuttoman palautuksen kun palautuksesta ilmoitetaan 5 vuorokauden kuluessa tuotteen noutamisesta. Muussa tapauksessa asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut (6,90 €). Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita tai asiakkaalle erikseen valmistettuja tuotteita.

Mikäli tilauksella on ollut maksuton toimitus ja tilauksen kokonaissumma on tuotepalautusten jälkeen on pienempi kuin maksuttomaan toimitukseen oikeuttava summa (150 €), vähennetään tilauksen toimituskulut (6,90 €) palautettavasta summasta.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, pyydä palautusohjeet sähköpostitse (anne @kantoliinakauppa.fi) 14 vuorokauden kuluessa tuotteen noutamisesta. Tuotteet tulee palauttaa 14 vuorokauden kuluessa palautusohjeiden saamisesta.

Asiakkaan tulee toimittaa palautuksen yhteydessä allekirjoitettu palautuslomakke. Tuotteen hinta ja toimituskulut palautetaan ensisijaisesti samalla maksutavalla kuin tilaus on maksettu. Kantoliinakauppa hyvittää palautetut tuotteet 14 päivän kuluessa palautuksen saamisesta mikäli tuote on moitteettomassa kunnossa.

Verkkokaupasta tilattuun tuotteeseen saa tutustua, mutta palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja myyntikuntoinen sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuotteessa ei saa olla tuoksuja eikä eläinten karvoja. Kaikkien alkuperäisten hintalappujen ja etikettien tulee olla kiinnituotteessa. Mikäli Kantoliinakauppa toteaa, että tuote ei ole enää myyntikuntoinen, palautetaan tuote asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan hinnaston mukaiset toimituskulut. Asiakaspalautus tulee pakata huolellisesti ja pakkaaminen on asiakkaan vastuulla. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia.

Tuotevaihdot käsitellään uutena tilauksena, eli tee uusi tilaus verkkokauppaan ja palauta aiempi tilauksesi palautusohjeiden mukaisesti.

Mikäli epäilet, että olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, ole viipymättä sähköpostitse (anne@kantoliinakauppa.fi) yhteydessä Kantoliinakauppaan jotta voimme vaihtaa tai hyvittää tuotteen.

Lunastamaton paketti

Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ja se palautuu takaisin Kantoliinakauppaan, asiakkaalta peritään todelliset lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut.

Riidanratkaisuelin

Meidän kanssa ei tarvitse riidellä, mutta mikäli erimielisyyttä syntyy:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Kuluttajaviraston ohjeiden mukaan ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tilaus- ja toimitusehdojen muuttaminen

Kantoliinakauppa pidättää oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja toimitusehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan tulee ennen tilaamista tutustua kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste

Rekisterin pitäjä:
Kantoliinakauppa.fi / Bansku Oy
anne@kantoliinakauppa.fi
y-tunnus 2666598-3

Rekisterin tietoja käytetään tilausten käsittelyyn ja asiakassuhteen ylläpitämiseen. Rekisteriin tallennetaan asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja tilaustiedot. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille eikä tietoja siirretä Euroopan unionin eikä Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Rekisterin käyttöoikeus on yrityksen omistajalla ja työntekijöillä. Tiedot on tallennettu tietojärjestelmään, jonka tietoihin pääsevät käsiksi vain henkilöt, joilla on käytössä henkilökohtaiset tunnukset ja joilla on oikeus siihen työnsä puolesta.